1. Alapfogalmak
2. Általános rendelkezések
3. Megrendelések fogadása, ügyfélszolgálat
4. Megrendelés módosítása, törlése
5. Fizetési módok
6. Kiszállítás
7. Szállítási költségek
8. Átvételi információk
9. Törzsvásárlói rendszer
10. Elállás joga
11. Adatvédelem
12. Hírlevél
1. Alapfogalmak
1.1 A Webáruház Üzemeltetője (továbbiakban Üzemeltető)
Neve: Aromax Zrt.
Székhely: 1031 Budapest, Záhony u. 7.
Adóigazgatási azonosítószám: 10817096-2-41
Cégjegyzék száma: Cg. 01-10-043279
Bankszámlaszám: CIB Bank Zrt. 10700024-04716707-51100005
Nyilvántartásba vevő szerv megnevezése: DHG Service Center Kft.
Tárhelyszolgáltató székhelye, telephelye: Budapest, 1031 Záhony utca 7.
Tárhelyszolgáltató kapcsolattartásra szolgáló e-mail cím:
kovats-szocs.gabor@dhgservice.com
1.2. A Vásárló
Az Aromax Webshop internetes felületén keresztül árut megrendelő (vásárló) természetes vagy jogi személy.
1.3. A Felhasználó
Az aromax.hu honlap szolgáltatásait (pl. hírlevél, regisztráció) igénybe vevő természetes vagy jogi személy.
1.4. A Szállító
A megrendelt termékeket futárszolgálat szállítja házhoz.
2. Általános rendelkezések
2.1. Üzemeltető jelen Általános Szerződési Feltételek kiadásával rögzíti az Aromax Webshop szolgáltatásával és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, körülményeket, az Üzemeltető és a Vásárló jogait, kötelezettségeit. Az itt nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok, valamint a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadók.
2.2. Az Aromax Webshop szolgáltatásainak igénybe vételével (áru megrendelése, vásárlása) a Vásárló automatikusan elfogadja jelen szerződési feltételeket. A Szerződés az Aromax Webáruház online felületén leadott megrendeléssel jön létre.
2.3. Üzemeltető fenntartja a jogot jelen szerződési feltételek részben vagy egészben történő megváltoztatására. Az Általános Szerződési Feltételek (illetve annak mindenkori módosítása) a közzétételkor lép hatályba.
2.4. Az Aromax Webshop magyar nyelvű oldalán kizárólag Magyarország területén teljesítendő megrendeléseket fogad. Magyarország területén kívülre teljesítendő megrendelésekre az oldal idegen nyelvű változatai adnak lehetőséget, az ott meghatározott feltételekkel.
3. Megrendelések fogadása, ügyfélszolgálat
3.1. Az Aromax Webshopban vásárlás előtt regisztrációra van szükség. A regisztráció során rögzítésre kerülnek a Vásárló szállítási és számlázási adatai.
3.2. Az Aromax Webshop megrendeléseket kizárólag elektronikus úton, az aromax.hu webcímen elérhető online rendszerén keresztül fogad, telefonon, faxon, e-mailen, levélben beérkezett rendeléseket nem teljesít. Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy a valótlan vagy egyértelműen hibás adatokkal elküldött rendelések teljesítését az adatok tisztázásig felfüggessze, vagy a rendeléseket törölje.
3.3. A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon munkaidőben történik, hétvégén az ügyfélszolgálat szünetel.
Ügyfélszolgálat elérhetősége: H-Cs 8:30-16:00, P: 8:30-15:00.
Ügyfélszolgálat: (1) 8808-480
Raktár: (1) 4257-815
E-mail: webshop@aromax.hu
3.4. A webáruházban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak. Üzemeltető minden tőle telhetőt megtesz, hogy a webáruházban a mindenkor érvényes árak szerepeljenek. Amennyiben azonban rendszerében a fogyasztói árak valamely technikai hiba folytán hibásan jelennének meg, az ezen adatokat tartalmazó rendeléseket csak a Vásárlóval végzett egyeztetést követően tekinti véglegesnek.
4. Megrendelés módosítása, törlése
A véglegesített és elküldött megrendelés a Webáruházban már nem törölhető. A megrendelés törlése Üzemeltetőtől munkaidőben a webshop@aromax.hu e-mail címen kérhető.
Megrendelés lemondásának feltételei:
- a megrendelés és a kiszállítás a rendelés napján 14 óráig mondható le. 14:00 után történő megrendelés esetén a megrendelés másnap 14:00-ig mondható le.
- kizárólag írásban mondható le megrendelés a webshop@aromax.hu e-mail címre küldött levélben
- a lemondáshoz szükséges az alábbi vásárlói adatok megadása, melyek a beazonosításhoz szükségesek:
- vásárló neve
- megrendelés száma
- elérhetőség
Panaszkezelés
Termék megrendeléssel – kiszállítással kapcsolatos panasz esetén, kérjük, jelentkezzen az alábbi elérhetőségeinken:
-
-
- webshop@aromax.hu
- telefon: +36 1 425 – 7815
- kérjük készítse elő megrendelésszámát az ügymenet beazonosításához, illetve, írásban kérjük adja meg nevét és elérhetőségét is.
- Egyéb termékkel kapcsolatos panasz esetén, kérjük, jelentkezzen az alábbi elérhetőségeinken:
5. Fizetési módok
5.1. Utánvétes fizetés
Fizetés az áru átvételekor készpénzben.
5.2. Előreutalás
A rendelés ellenértékének kifizetésére banki átutalással is van lehetőség. Amennyiben ehhez számviteli bizonylatra van szüksége, kérjük, a rendelés leadásakor a Megjegyzés rovatban szíveskedjen ezt jelezni. Átutaláskor megjegyzésként minden esetben tüntesse fel a rendelés azonosítóját, ellenkező esetben a rendelés teljesítése késedelmet szenvedhet! Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni: CIB 10700024-04716707-51100005.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy rendelését csak azt követen tudjuk teljesíteni, ha rendelésének ellenértéke a számlánkra beérkezik.
5.3. Bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. Ön a webáruházban választja ki az árut/szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. Ezt követően átkerül a CIB Bank Zrt. biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. A fizetést követően visszatér a webáruház internetes oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A CIB Bank Zrt. internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyákkal történő fizetés lehetőségét biztosítja.
6. Kiszállítás
(Költsége a fizetési módtól és a rendelési értéktől függ.)
A házhozszállítást a GLS Hungary Kft. végzi. A szállítási határidő általában 2 munkanap. Ha a megrendelést a fenti határidőn belül nem tudjuk teljesíteni, erről Vásárlóinkat értesítjük.
A rendelések kiszállítására munkanapokon 8-17 óra között történik, kérjük, olyan címet adjon meg, ahol ebben az időtartamban a csomagot Ön (vagy megbízottja) át tudja venni.
A csomagját GLS csomagpontra is kérheti, a kosarában fizetés előtt választhatja ki az Önhöz legközelebbi csomagpontot.
Magyarországon kívüli rendelés esetén csakis előre utalással tudjuk rögzíteni a rendelését, továbbá nem tudjuk vállalni a rendelés ingyenes házhoz szállítását 10.000 Ft feletti vásárlás esetén.
7. Szállítási költségek (Magyarország területén belül)
Utánvétes fizetés esetén
0 – 4 999 Ft bruttó rendelési érték esetén 899 Ft,
5 000-9 999 Ft bruttó rendelési érték esetén 499 Ft,
10 000 Ft bruttó rendelési érték fölött a kiszállítás díjtalan.
Előreutalás esetén
0 – 4 999 Ft bruttó rendelési érték esetén 899 Ft,
5 000-9 999 Ft bruttó rendelési érték esetén 499 Ft,
10 000 Ft bruttó rendelési érték fölött a kiszállítás díjtalan.
Bankkártyás fizetés esetén
0 – 4 999 Ft bruttó rendelési érték esetén 899 Ft,
5 000-9 999 Ft bruttó rendelési érték esetén 499 Ft,
10 000 Ft bruttó rendelési érték fölött a kiszállítás díjtalan.
GLS Csomagpontra rendelés esetén
0-9 999 Ft bruttó rendelési érték esetén 899 Ft,
10 000 Ft bruttó rendelési érték fölött a kiszállítás díjtalan.
8. Átvételi információk
8.1. Amennyiben a csomag átvételekor sérülést észlel, a csomagot ne vegye át és a futárral jegyzőkönyveztesse az eseményt. Ha ezt elmulasztja, a továbbiakban a csomag sérüléséből eredő reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
8.2. A csomag részben történő átvételére nincs lehetőség, viszont a Vásárló a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Ebben az esetben Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy Vásárló regisztrációját törölje, valamint a közben leadott megrendelésit inaktiválja.
8.3. A Szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kézbesítését. Ha a kézbesítés mindkét alkalommal sikertelen, a megrendelt termékek az Üzemeltetőhöz visszaszállításra kerülnek, aki a megrendelést inaktiválja.
9. Törzsvásárlói rendszer
9.1. A törzsvásárlói pontok gyűjtése
Az Aromax Webshop regisztrált tagjai részére törzsvásárlói rendszert működtet, melynek keretében a felhasználók vásárlásaik, illetve a honlapon végrehajtott különböző aktivitásaik (pl. hírlevél feliratkozás, kérdőív kitöltés) után törzsvásárlói pontokra jogosultak. A termékek megvásárlásával szerezhető pontok a termékek részletes adatlapján tekinthetők meg. A vásárlások után járó törzsvásárlói pontokat a termék(ek) kiszállítását követően írjuk jóvá. Aktuális törzsvásárlói pont egyenlegüket a regisztrált felhasználók a bejelentkezést követően a „Kreditpontok” fülre kattintva tekinthetik meg.
A törzsvásárlói pontokat a regisztrációkor megadott név-jelszó párhoz kötjük, így amennyiben Ön a webshopon több azonosítót is használ, nem tudja kihasználni a pontgyűjtés előnyeit, ezért kérjük, hogy vásárlásainál egyetlen név-jelszó párt használjon.
9.2. A törzsvásárlói pontok felhasználása
A virtuális pontszámlán jóváírt, aktív pontokat a vásárlók következő vásárlásaik során beválthatják. A pontok jelenlegi árfolyama: 1 pont=1 Ft árengedmény, vagyis minden egyes beváltott pont 1 Ft-tal csökkenti a fizetendő végösszeget.
A rendelési folyamat során lehetőséget nyújtunk a beváltani kívánt pontok mennyiségének megadására, ezt követően megjelenik a beváltott pontok mennyiségének megfelelő Ft kedvezmény. A Vásárlók a rendelkezésükre álló pontjaikból vásárlásuk során bármennyit beválthatnak, akár a teljes rendelési összeget is kiegyenlíthetik pontjaik felhasználásával. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ha egy adott rendelésnél pontbeváltás történik, a rendelés után nem kerül jóváírásra törzsvásárlói pont.
10. Elállás joga
A fogyasztó a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállási jog csak bontatlan csomagolású, sértetlen termékek esetében érvényesíthető. Az elállásra vonatkozó igényt írásban vagy személyesen kell bejelenteni.
Az elállási joggal élő Vásárló köteles a termékeket Üzemeltető részére visszajuttatni. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
Üzemeltető a Vásárló által kifizetett összeget legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.
11. Adatvédelem
11.1. Üzemeltető a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, azokat kizárólag a rendelések teljesítéséhez, szolgáltatások nyújtásához és fejlesztéséhez és saját statisztika készítéséhez használja fel, harmadik félnek nem adja ki.
Adatvédelmi politikánkat ide kattintva olvashatja el.
11.2. Személyes adatok módosítása
Felhasználó személyes adatainak módosítását az „Adatmódosítás” fülre kattintva végezheti el, illetve az Üzemeltetőtől e-mailben vagy postai úton bármikor kérheti azok törlését.
Felhívjuk figyelmét, hogy a regisztráció törlésekor a korábban gyűjtött törzsvásárlói pontok elvesznek, és új rendelés feladásakor ismét regisztrálnia kell magát!
11.3. Cookie-k
Az Aromax Webshopban történő vásárláshoz a böngészőben engedélyezni kell a Cookie-k használatát. A cookie engedélyezése csak a látogatás folytonosságának megőrzését biztosítja (session azonosítással).
12. Hírlevél
12.1. Felhasználóinknak az Aromax Webshopban történő regisztrációkor, illetve a honlapon található „Hírlevél feliratkozás” menüben lehetőségük van feliratkozni az Aromax Zrt. ingyenes hírlevelére, melyet a feliratkozáskor megadott e-mail címre küldünk el. Hírleveleinkben akcióinkról, újdonságainkról, cégünket érintő eseményekről, hírekről tájékoztatjuk olvasóinkat.
12.2. A hírlevélről a későbbiekben bármikor leiratkozhat az aromax.hu oldalon található “Hírlevél” menüpontban a „Leiratkozás” gombra kattintva.
12.3. Az Aromax Zrt. felhasználói részére kéretlenül hírlevelet nem küld.